søndag den 3. juni 2012

Hjallerup Marked

Så blev det søndag og i dag har jeg lidt mere energi. Fredag mødtes vi med nogle venner og sikke en aften. Vi havde det Så sjovt og dansede hele aftenen, ved 23 tiden blev vi hentet af nogle taxaer for at køre til Hjallerup Marked. Vi bor ikke langt fra Hjallerup og når man gør det, er det en fast tradition at skal derop. Nu er jeg jo ikke indfødt, men det er Allan og han kender så mange mennesker. Jeg bliver altid væk sådan et sted, men ikke i år:-) Underligt nok!!! Men kan godt mærke at jeg ikke er 20 år mere.

I går var vi bare trætte og havde ondt i hovedet. Men børnene ville jo også gerne derop. Så vi tog afsted over middag så de kunne komme op og køre i radiobiler. Da vi kom hjem stod den på afslapning, cola og et godt blad.







I dag skal vi i skoven og finde snobrødspinde og i eftermiddag skal vi have bål. Jeg har købt et rigtig flot bålsted, der kommer billeder af det senere.

Rigtig god søndag til jer.

Knus Tina

1 kommentar:

  1. Det lyder som en hyggelig aften.

    Vi kom til at snakke om hvor varmt det var, da vi sidst var i Hjallerup, der måtte de vande for der ikke skulle blive så støvet pga. varmen og så tænker man på vejret nu, ved ikke lige hvad der sker med den kulde vi lige pludselig har fået.

    Det bål sted er bare rigtig fint, vi har også en bålplads i haven, hvor Kenneth har lavet en rist til, så vi kan grille samtidig, når ikke vi gider tænde op i weberen.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar. Jeg læser dem alle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...