torsdag den 10. maj 2012

Fødselsdagsfest

Hej alle sammen!!

På lørdag skal jeg se en rigtig sød veninde. Hun holder fødselsdag og jeg er blevet inviteret med. Det er meget lang tid siden jeg har set hende, selvom hun kun bor 30 min. fra vores hjem. Men jeg har været syg i et par år og har ingen energi haft, slet ikke... Det er faktisk kun lige vores nærmeste familie og rigtig få venner vi har haft overskud til. Jeg er i dag stabiliseret med min stofskiftesygdom og har masser af energi. Men jeg har savnet hende rigtig meget og glæder mig SÅ meget til at se hende. 

Har været ude og købe en lille gave til hende. I må gerne se den for hun ved ikke jeg har lavet denne blog, så det er stadig en overraskelse for hende:-) 

Tror i ikke hun bliver glad for sådan nogle forårsfarver?



Rigtig god dag til jer!

Knus Tina


1 kommentar:

  1. Hej Tina

    Det lyder ikke godt med dit stofskifte, håber du er ved at være på højkant igen.

    Jeg ville blive helt vild glad ved den smukke gave og er også sikker på hun bliver rigtig glad, men også glad ved bare at skulle hygge sig med dig.


    Håber i får en rigtig dejlig dag..

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar. Jeg læser dem alle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...