søndag den 13. maj 2012

Mors Dag

Så er vil vel hjemme efter en dejlig dag med familien. Vi har været til konfirmation ved Allans niece.  Skøn dag med masser af sange, festlig indslag og dejlig mad. Tak for en dejlig dag!

Så er det jo mors dag. Blev vækket til lækker morgenmad og overraskelse. Min kære Allan havde købt blomster og lavet et lækkert kort med billeder af en cykel og penge hertil. Ej hvor blev jeg glad, har nemlig længe ønsket mig en ny cykel. Nu skal jeg så bare vælge en :-)





Så fik jeg 2 virkelig søde breve fra mine store piger. Man kan da ikke ønske sig mere, end denne kærlighedsgave fra sine børn. Blev så rørt...




Rigtig dejlig søndag aften til alle jeg skønne mødre!

Knus Tina

1 kommentar:

  1. Sikken en flot buket og en ny cykel det da ikke så ring...

    Og hvor kan du kun blive glad ved dine tøser med sådan et sødt kort.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar. Jeg læser dem alle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...