mandag den 14. maj 2012

Ny Cykel

Jeg var en heldig kartoffel i går og fik af min kære Allan en ny cykel. Det vil sige jeg skal beslutte mig hvilken cykel det skal være. Jeg vil helst have en helt hvid retrocykel. Men alle de hvide er ikke helt hvide, så står der med skrift noget i lilla eller så er den tonet med noget lysegrønt eller andre farver.... Det er også pænt, men jeg kunne godt tænke at den bare var helt hvid:-) Ved i om der findes en helt hvid retro cykel???

Ellers har jeg de 2 her som jeg umiddelbart også syntes er flotte.


 Syntes den røde er vildt flot, men mon man bliver træt af den farve?

Rigtig god dag!!!

Knus Tina

2 kommentarer:

  1. Hvis ikke det skal være en dyr cykel, så har Kvickly en fed hvid cykel.
    Har selv haft en cykel derfra og den har været okay....

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Susi,

    ja havde faktisk tænkt på det. Coop har en der er meget enkelt og pæn, må heller komme ud og se den.

    God dag til dig.

    Knus Tina

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar. Jeg læser dem alle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...